Cumartesi, Aralık 23, 2006


Merhaba,
1990 yılında Hıbır Mizah Dergisi'nde doğan ve uzun yıllar yayımlanan İlişkiler isimli çizgi-öykü köşemin yakında çıkacak olan 3.ncü kitabının hazırlıkları içerisindeyim şu sıralar.
Mayıs ayında çıkacak olan bu kitabın öncekilerden çok farklı ve itinalı bir çalışma olacağını söylemeliyim.
Seçilen işleri yoğun bir metin düzeltme ve renklendirme aşamasından geçirdiğimiz şu günlerde bazı öykülerden birer kare seçerek blog sitemde sizlere sunmayı amaçladım.
Orijinallerini siyah-beyaz çizdiğim bu çalışmaları, yine çizgi dünyasından arkadaşım olan Oğuzhan Kayan'ın renklendirmesinin öykülerin görsel boyutunu epeyce desteklediğini de belirtmek isterim.
Umarım her kare kendi öyküsünün tamamıyla ilgili ipuçları edinmenizi sağlar.
Bakalım nasıl bulacaksınız?

2 Comments:

Blogger Kemal Uğurel said...

Merhaba,

Ismim Kemal, 27 yasindayim. Iliskilerle ilgili son bes yildir cevremde yasanilanlari kaydediyor, yorumluyor ve yaziyorum. Karikaturlerinizi yakindan takip etmisligim var. Ileride bir kitap yazma hayaliyle boyle bir calisma yaptim ve hala devam ediyorum. Arsivimi derlerken nasil bir yol izlemem gerektigi konusunda yardiminiza, kisisel goruslerinize ihtiyacim var, bana ulasirsaniz sevinirim.

Kemal-kemalugurel@gmail.com

4:15 ÖS  
Blogger Vadi Efe said...

Mehmet abi senin bu kitabını seneler önce satın almıştım, hatta üniversitedeki ilk kız arkadaşıma hediye etmiştim hatırlıyorum...

neyse bunun üzerinden 6-7 sene geçti... artık 25 yaşına geldim.. ilişkiler de yüzeyselleşti maalesef... benimle sırf iyi seks yaptığım için beraber olan bir hatun canı sıkılıp aramamaya sormamaya başlayınca benden hoşlanan başka bir hatunla birlikte olmaya başladım... fakat bu hatunla seks diğeriyle yaptıklarım gibi olmuyor... heyecan eksik... aklıma senin kitabındaki bir karikatür geldi biraz önce.. bir kadın çizmiştin eskiden takıldığı bir adamın yanına gidiyor ve diyordu ki "duydum ki başkalarıyla sevişemiyormuşsun, bu akşamlık seninle sevişmeye geldim" .. dedim bir aratayım bakalım çıkacak mı ... böyle işte... eline sağlık .. karikatürlerin kolay kolay unutulacak gibi değil.. 18 yaşından 25e geldim hala aklımda maşallah... saygılar =)

12:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home